A stílusos nő

Milyen is a stílusos nő? A stílusosság egy, az egész embert, az egész személyiséget jellemző életérzés. Nem csupán a megfelelő ruházatot, a jól eltalált sminket, a tökéletes frizurát jelenti, hanem a ruha és viselője egységét, ami nemcsak a viselt elemek harmóniáját, hanem a viselés módját, a megfelelő fellépést, a modort és a beszédstílust is érinti.

businessformal

Az Én varázsa

Öltözködés területén az utóbbi évtizedek gyökeres változásokat hoztak, átalakult a nők önképe, és ez által az is ahogy öltözködnek, amit követnek, és ahogy a ruházatukkal, a megjelenésükkel üzennek.

A stílus csak akkor lesz emlékezetes, ha egyedit hoz létre, olyant, ami a sajátja valakinek.

Egyre nagyobb teret kap, az ötletesség, a sajátságos és egyedi, ugyanakkor a brandek mindenhatósága párhuzamosan hatva, ellentétes üzenet hordoz, azt sugallva, hogy elég bizonyos márkákat viselni, ezzel „megvehető” a biztos stílus.

Ez a kettős és igen ellentétes hatás egyre szélsőségesebben jelentkezik napjainkban. Egyesek mindent a márkáktól várnak, mások pedig élesen szembefordulva ezzel, csakis a saját útjukban látják az üdvözítő megoldást.

A megfizethető márkák térhódítása jót tett az utcaképnek, hiszen egyre többen engedhetik meg maguknak ezek által az igényes megjelenést. Igaz, ez is egyfajta uniformizálódást is hozott, de olyant, ami hasznos.

Azt gondolom, hogy az igazság a kettő között van. Igenis sok jót és érdekes darabot mutatnak a nagy márkák, az ismert brandek, de attól, hogy valaki ezeket választja, még nem lesz stílusos. A stílusnak fogalmi feltétele az egyediség, a személyiség és a ruhadarab összhangja, az én varázsa.

A stílus csak akkor lesz emlékezetes, ha egyedit hoz létre, olyant, ami a sajátja valakinek.

maxresdefault

Az a helyes út, ha az új évezred asszonyai, egy olyan új önképet keresnek, melyet szigorúan önmaguknak „találtak ki”, mely önkép egyfajta érdekes egyvelege a magazinok divatjának, a földrajzi térség múltjának, a pénztárca által nyitott lehetőségeknek és a kínálatnak.

Anne Wintour (az amerikai Vogue magazin legendás főszerkesztője) éppen azzal tette a legtöbbet az új női képért, hogy címlapra tette a világ legnevesebb és legdrágább márkáit, vegyítve a mindennapossal a könnyen elérhetővel.

Érdemes mindenkinek megtanulnia: ha valami drága vagy jól felismerhetően márkás, még nem feltétlenül tökéletes. Az igazán jó darab illik a viselője karakteréhez, életkorához, alakjához és élethelyzetéhez. A brand csak egy támasz, de nem megoldás.

Ajánljuk még

poses.moda Stílusakadémia

Blue Jeans (2. rész)

Az, hogy valaki farmert visel, ma már nem kérdés, a világlátását, stílusosságát ma az jellemzi, hogy melyik típust, melyik szabást, színt, kivitelt és árszintet preferálja.

1421d8a69ae684a9b775f40b6d20df0e Stílusakadémia

Blue Jeans (1. rész)

A huszadik század egyik legbefolyásosabb tervezője, Yves Saint Laurent mondta egyszer, hogy elégedett azzal, amit a divatban létrehozott, de azt nagyon sajnálja, hogy a farmert nem ő találta ki.

Kép1 Stílusakadémia

Nő kék blézerben

A klasszikus ruhadarabokban az a csodálatos, hogy nem lehet őket megunni, változzon bárhogy is a divat szeszélye, a klasszikus mindig nélkülözhetetlen marad, alkalmazkodik a változásokhoz, de lényegét megtartva állja a helyét.

2015 Stílusakadémia

A stílusos nő

Milyen is a stílusos nő? Nem csupán a megfelelő ruházatot, a jól eltalált sminket, a tökéletes frizurát jelenti, hanem a ruha és viselője egységét.

  • SZUPERMARKET
    Hétfő-szombat
    07:00-20:00
    Vasárnap
    08.00-16.00

  • POSTA
    Hétfő-péntek 08:00-20:00
    Szombat 10.00-14.00
    Vasárnap zárva

  • KORMÁNYABLAK
    Hétfő: 07.00-17.00
    Kedd: 08.00-17.00
    Szerda: 08.00-20.00
    Csütörtök: 08.00-18.00
    Péntek: 08.00-14.00
    Szombat-vasárnap: ZÁRVA